28 Temmuz 2014 Pazartesi

Verev Pasta

NefisYemekTarifleri-A3rkdrjUt

Kaç Kişilik: 8-10 kişilik

Hazırlama Süresi: 5dk

Pişirme Süresi: 5dk



Malzemeler

  • Tarife göre hazırlanmış 1 paket krem şanti (ben sade krem şantiyi pembe gıda boyası ile renklendirdim)
  • 1 paket petibör bisküvi ( Yarım paket kakaolu yarım paket sade de kullanabilirsiniz. Dizerken bir kakaolu bir sade dizersiniz. Ben sade kullandım)


Hazırlanışı

Krem şantiyi hazırlıyoruz. Alüminyum folyoyu tezgaha seriyoruz. 1 kaşık kadar şanti sürüyoruz zemine. Bisküvileri dizerken yıkılmasın diye. Bisküviyi soğuk süte batırıp çıkarıyoruz. Sonra bir yüzüne şanti sürüp dik şekilde şantili zemine koyuyoruz. Paket bitene kadar bisküvileri diziyoruz. Ben aralarına muz dilimleri koydum. Dizme işi bitince bisküvilerin üstünü şanti ile kaplıyoruz. Ben 1-2 kaşık şantiyi kakao ile renklendirip üstünü süsledim. Çikolata sosu yada meyveli sosla da süslenebilir. Ayrıca şanti yerine pudingle de yapılabilir. Pastamızı 1 saat buz dolabında bekletiyoruz. Keserken verev şekilde kesiyoruz. Afiyet olsun.

Verev Pasta 2

Verev Pasta 1

Verev Pasta 3

Verev Pasta 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder