20 Temmuz 2014 Pazar

Krep Pasta

NefisYemekTarifleri-pVcMeott2

Kaç Kişilik: 8-10 kişilik

Hazırlama Süresi: 30dk

Pişirme Süresi: 30dk



Malzemeler

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 su bardağı süt
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 9 yemek kaşığı un


Hazırlanışı

Krep malzemelerinin tümünü karıştırıp yağladığımız tavada pişiriyoruz ( her krep de bir yağlayın lütfen) Ara muhallebisinin tüm malzemeleri ekleyip (tereyağ hariç) karıştırarak pişirip soğumaya bırakıyoruz. Aynı tencereye üst muhallebisinin malzemelerini ekleyip karıştırıyoruz. Pişince tereyağını ve çikolatayı ekleyip erimesini bekliyoruz ve soğutuyoruz Her krebin arasına muhallebisini sürelim. Orta katına gelince ben yine muhallebiyi sürüp çikolata rendeledim. Muz ve kivi de koydum. Sonra tekrar krepler bitene kadar aralarına muhallebiyi sürüyoruz. en üstüne de çikolatalı muhallebiyi döküp istediğimiz gibi süslüyoruz. Ben artan çikolatalı muhallebiyi kaselere koydum, puding gibi. Afiyet bal olsun.

Krep Pasta 1

Krep Pasta 2

Krep Pasta 3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder